maandag 4 april 2011

Wonderful Life by Lara Fabian (with lyrics)

6 opmerkingen:

  1. Hoi eveline,bedankt voor je leuke reactie!:)wat een mooie spullen
    heb je op je vorige post op het dienblad staan zeg!

    Mooie lente dagen toegewenst!
    Groeten Simon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke muziek om bij weg te dromen of te genieten.
    Heb je manlief de foto's van de vogeltjes al laten zien:)
    Bij ons is de thuissituatie omgekeerd, ik werk en man is thuis, door een ongeval, gelukkig kan hij steeds meer en geniet hij ook van zagen, of geniet ik ervan:)in ieder geval bof ik dat hij het voor me wil doen.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig....jij bent de tweede in korte tijd die met deze zangeres aankomt. Heerlijke muziek!

    Heb weer even bij gelezen bij je!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom via Eefie op je blog...ziet er gezellig uit. Ik ga je volgen en je bent welkom om bij mij te komen gluren ;-)
    Groetjes,
    Marion
    http://sjonkehopstaken.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Eveline,
    je man denkt toch niet dat we in codetaal aan het communiceren zijn he? Maar heerlijk nog even lachen voor het slapen gaan. Wat een geweldig mooi lied trouwens. Je hoort het vaak maar ga je er even voor zitten met de tekst voor je snufferd dan lijkt het wel of het beter doordringt.
    Fijne dag!
    Hartelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ken deze zangeres helemaal niet, wel het nummer, maar das denk ik van iemand anders!

    Je gaf een reactie bij mij over stempels en dat je die aan wilde schaffen. hou er wel rekening mee dat als je op stof wilt stempelen, je niet iedere inkt kan gebruiken! Ik zelf heb vorige week archival jetblack van ranger gekocht op advies van andere bloggers en ik moet zeggen, ben er helemaal lyrisch van! Op een ouder logje van mij vroeg ik er naar en daaronder zijn dus tal van tips gegeven, dus als je ze serious wilt kopen, kijk dan daar even!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen