vrijdag 8 april 2011

weer die zelfde stapel??!!

Stapelen op vrijdag...(Allemaal kleurtjes, Irma)
Dit is de enige stapel die mij vandaag bezighoud! Ik hoop dat die van jullie een stuk gezelliger zijn.
Ik dacht er gisteren al aardig doorheen te zijn maar...mam!! dit lag nog boven. GRRRR.
Ergens vandaag mijn salontafel schuren en schilderen en hoop er vandaag of morgen leuke foto's van te kunnen maken. Tenminste ook een leuke foto om te bewerken want dat heeft met deze weinig zin.
Tenzij ik 'm compleet kan laten verdwijnen, die stapel. Jammer maar helaas.

7 opmerkingen:

  1. en die vervelende stapel komt weer en weer en weer...helaas....

    sterkte ermee....
    fijn weekend
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is idd een enorme stapel pfff...succes!

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken die stapel....waar heb ik die eerder gezien????
    Volgens mij......bij mij thuis, hahaha. Ik zet mijn strijkplank met mooi weer wel eens buiten, strijkt zo heerlijk weg in de zon.
    Groetjes en fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had net even je stapel gemist, was al bij je volgende post, maar deze wil ik niet missen, zet ik gezellig mijn strijk ernaast, kunnen we heerlijk kletsen en maar strijken!!!

    Een gezellig, fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Posten over strijkgoed vind ik altijd erg leuk...ik strijk nl. nooit en toch lopen we er glad bij! Nee, ook manlief strijkt niet...niemand hier! En dat bevalt mij erg goed, al heb ik wel de mazzel dat manlief geen overhemden draagt...dan zou ik er niet onderuit komen denk ik!

    Fijn weekend...ik hoop dat de stapel inmiddels weg is ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh heerlijk aan de strijk,dat is ook niet mijn liefste klusje, hihi...

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he,hallo daar ja ik weet nog precies wie je bent!!Je hebt die mega luchter gekocht.Ben op zoek naar 2-zelfde lampen hahaha wat leuk n bijna buurvrouw blogger!!!
    Weet je ik ben je toen je kadootje vergeten mee te geven maar heb m nog steeds voor je liggen heb je wel n aantal mails gestuurd maar misschien was er geen tijd oid.Heb inmiddels intrek genomen in t grotere pand op t zelfde terrein!Iedere vrijdag open,dus je kadootje ligt er nog hoor heb zo af en toe toch n erg goed (selectief)geheugen.Leuk je te volgen.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen