zondag 17 april 2011

Het lijkt wel zomer!!

Wat een super weertje was het dit weekend en het gaat nog beter worden!!!!
Ben dan ook even meer buiten dan binnen geweest maar ben er weer. Verjaardag was gezellig alleen net op het punt dat ik wilde uitserveren heel stiekem het foto toestel gepakt.....drie maal raden. Batterij leeg! Nu heb ik nog 1 seconde getwijfeld of ik 'm op zou laden maar staat ook zo raar.....even  geduld mensen, moet eerst een foto maken???!! We hebben een open keuken en was al bang dat er mensen raar op zouden kijken als de flitser volop zijn werk ging doen. Wie maakt er nou foto's van zijn borrel hapjes? Nou kijk he...het is vrijdag..:)
Jammer maar helaas, maar met negen man hier, snel weer een verjaardag.

Afgelopen zaterdag was voor mij de dag!!! Vier rommelmarkten tegelijk in de omgeving dus kon mijn lol niet op. Even een route plannen en gaan. Na drie markten was ik er wel klaar mee. Het was voornamelijk echt rommel dus met weinig leuks thuis gekomen. Op naar koninginedag!

Dit was het enige wat ik dan nog heb kunnen scoren en dan nog......steeds als ik kijk naar de lampetset twijfel ik weer of ik 'm nou leuk vind of niet.
De foto's zijn niet zo heel geweldig genomen maar het was nog donker en moet zo weer een stel kinderen naar school werken en daarna druk,druk,druk.

Zodra ze een plekje hebben gekregen maak ik betere.

4 opmerkingen:

  1. Zul je altijd zien!!

    Ik vind het helemaal niet gek om er dan een foto van te maken!!
    Meestal gebeurd er zoveel op een dag, en dan kun je door de foto's er nog eens naar kijken en van genieten!
    Volgende keer beter!

    Soms heb je dat ja, dan zijn rommelmarkten echt vol rommel!

    Wij waren gisteren op 2 van die markten. Ook maar op eentje een paar dingen gekocht. Maar prachtstukken, dat wel!!

    Ik zal ze binnenkort wel laten zien.

    Fijne week, geniet van het zalige weertje!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lampetstel wel leuk, leuk op een kastje in de slaapkamer en de stolp is mooi!!! jammer dat het niet zoveel bijzonders was op de rommelmarkten, maar dat heb je vaak hoor...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van je fototoestel, je wil dan toch graag die foto maken.
    Mooi je lampetstel enja na 3 markten heb ik het ook wel gehad.

    Geniet van de zonnige week, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een rommelmarkt is het toch een beetje geluk hebben...soms scoor je geweldig, soms is het niets! Gelukkig ben je uiteindelijk toch met een mooie aankoop thuis gekomen!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen