zondag 1 mei 2011

Ach... volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen

Kan niet zeggen dat ik met niets ben terug gekomen maar als ik zo op een paar andere blogs kijk....ben ik toch op de verkeerde plek geweest met koninginendag.
Waarschijnlijk heb ik ook de helft misgelopen want natuurlijk stonden we niet om zes uur startklaar om te neuzen in Utrecht. Kleintjes wilden niet lekker op tijd naar bed en manlief...ach, die zag het belang er ook niet zo van in dus deed het ook lekker rustig aan.
Uiteindelijk waren (mijn oudste drie dochters!!) en ik rond acht uur op de plek van bestemming en het was DRUK!!
Oudste helemaal blij want in tegenstelling tot mij wil ze graag de stad weer in en gaat na haar eindexamen     op kamers in Utrecht. Ze vond het geweldig.
Maargoed..dit zijn de vondsten, maar morgen natuurlijk wel om negen uur bij de kringloop!!!! Daar komt waarschijnlijk alles terecht wat zaterdag niet is verkocht....misschien daar mijn hart ophalen!!

Ik was dus op zoek naar lantaarntjes voor in de bomen aan de voorkant. heb er een paar maar niet genoeg!!
Het vogelkooitje gaan we natuurlijk nog even goed onder handen nemen. Nummer drie en die gaan dan de tuin in. Heb dat gezien in een JdA en het kunnen er niet genoeg zijn dus vrolijk verder blijven zoeken.

Het bladmuziek komt van mijn dochter, die had zowaar mee gedacht en kwam het in Zeist tegen. Helemaal leuk!!

Zie ineens dat ik twee zilver kandelaars ben vergeten op de foto te zetten...voor de volgende keer dan maar.

Fijne week, aan het weer gaat het niet liggen.

5 opmerkingen:

  1. Zijn toch hele mooie spulletjes!! Door jouw verhaaltje hierboven, krijg ik weer ideetjes. Ik heb een reuzhibiscus in mijn tuin. Daar kunnen natuurlijk ook lantaarntjes in. En zo'n vogelkooitje...helemaal leuk. Ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik jouw ideetjes in mijn achterhoofd houd (de uitvoering ervan kan bij mij nog jaaaaren duren). Ik ben zelf niet zo creatief.....
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke spullen gevonden en succes in de kringloop vandaag!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline,
    Ik zag dat je me bent gaan volgen dus kwam ik even bij je kijken.
    Ik vind je vogelhuis helemaal te gek, mooie kleur ook. Hoop dat je het eindresultaat ook nog laat zien, ben benieuwd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig heb je toch enkele schatten gevonden, heerlij dat suffelen op de markt.
    Misschien dat je een andere keer weer meer tegenkomt?
    Leuk dat je dochters meedoen met je zoektocht, gezellig om het samen te beleven dat is dubbel genieten.

    Fijne week, groetjes,eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi eveline,ik heb jou een blog award gegeven omdat je een gezellige blog hebt!
    je kunt hem ophalen op mijn blog,het is leuk als je hem doorgeeft aan een of meer andere blogs.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen