woensdag 13 april 2011

Gaat tie mee?!

De hond helemaal blij want ik moest toch een reden hebben om langs de weg met mijn snoeischaar te gaan knippen in een heg. Hij is drie keer achter elkaar uitgelaten :)
kom ik een buurvrouw tegen....wat heb jij nu bij je?
nou kijk he, zie je die heg daar? is die van iemand of is tie van de gemeente? ....van de gemeente.
in dat geval, dan heb ik ze net even geholpen met snoeien en kan ik vanavond even rommelen.
ik weet alleen nog niet waar ik 'm neer ga leggen maar ik ben even bezig geweest.

6 opmerkingen:

  1. Daar vind je vast een mooi plekje voor goed dat je die mannen van de gemeente ff helpt snoeien, zo heb jij een mooie krans!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat ie mee...dat zeiden we vroeger ook tegen onze hond en dan ging z'n hoofd schuin en z'n oren werden gespitst!

    Mooie krans heb je gemaakt, misschien wil de burgemeester hem wel hebben hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noem je dat 'even rommelen'? De krans is geweldig en verdient een ereplaatsje.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super van je dat je de gemeente een handje helpt!
    Als ze je krans zouden zien, hingen ze hem vast op in het gemeentehuis!
    Nee hoor, zonder dollen, je hebt er iets moois van gemaakt.
    Heb je vast wel een goed plekje voor in huis.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer heel mooi gemaakt Eveline. Daar vind je vast wel een leuke plek voor.
    ik heb trouwens een vraagje, hoe krijg jij je lettertype zo mooi? Ik ben sinds 2 maanden aan het bloggen en heb het zelf nog niet gevonden.
    Hoor het graag van je.
    groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rommelen in andermans tuin, alhoewel gemeentetuin, belasting betalen, die tuinheg is gewoon gemeengoed:) Jij hebt in ieder geval een juweeltje gemaakt, laat de gemeente je maar niet betrappen, moet je er nog meer maken.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen