zondag 3 april 2011

wie niet sterk is....




Het foto's maken met mijn huidige toestel....nog steeds geen succes. (heb ondertussen wel uitgevonden hoe ik die vervelende data weg moest halen) Dan maar op een andere manier en ondanks ik werkelijk geen idee heb wat ik nu precies heb gedaan maar naar mijn mening, net zo makkelijk en ik vond het nog leuk ook. Mijn dochter heeft ooit al eens gezegd, dat werken met een computer echt niet zo heel moeilijk is zolang je maar gewoon leest wat er staat. Bij deze.
Er valt nog veel meer te rommelen en zag zelfs dat je je zelf met 1 druk op de knop een stuk slanker kan laten lijken op de foto...die knop ga ik vast nog veel gebruiken;)

Dank je wel Eefie, dat je mij in je blog-around hebt gezet. Ik ben nu dubbel zo blij dat ik een beetje weet hoe ik mijn foto's er een beetje aantrekkelijker uit kan laten zien. Is toch leuker om naar te kijken. Ik ga mijn best doen!!

11 opmerkingen:

  1. Voor de slank knop heb ik wel belangstelling ha ha...en voor de rest is mijn ervaring dat je veel moet uitproberen...al doende leert men!!

    Succes en een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies al doende leert m'n en je foto's zijn mooi!

    Fijne zondag
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig he foto's bewerken? Kom je van mij ook een foto maken? Ik wil graag 20 kg slanker, dat gaat je wel lukken!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto's zijn toch super!!! zo mooi je sfeerplaatjes, gezellig.
    Waar koop je zo'n camara, ik ben bijna jarig...:)

    Enne graag gedaan...het is hiet met of zonder fot's altijd gezellig!!

    Fijne zondag, groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Eveline,

    Niet gek hoor, 20 kilo slanker!!!

    Hihihi...alle gekheid op een stokje,maar het is wel handig. Als je je foto's een klein beetje kunt bewerken!
    het oog wil ook wat!!

    Fijne zondag verder.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede uitvinding hè, al die bewerkingsprogramma's. Maar die knop van jou is mij niet bekend, en ik maar lijnen.....

    Blijven proberen, oefening baart kunst!

    Fijne avond/week,

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de bewerkingsprogramma van http://computertotaal.nl/article/1579/foto-s-bewerken-met-picnik-com.html gebruikt
    echt..ik ga 'm morgen eens uitproberen. mag wel een kilootje of zes af dus op die manier snel gebeurd;()

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind dat ook zo leuk werk om foto,s te bewerken.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou zo'n knop om slanker te lijken wil ik ook wel hebben hihi
    Het zijn in ieder geval mooie plaatjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goed gelukt hoor je fotos..ik vind ze prachtig
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow......een slank-knop op je camera, mijn belangstelling is ook gewekt Eveline hihi.
    Ik vind je foto's heel mooi gemaakt hoor Eveline en soms is het even zoeken, maar je dochter heeft helemaal gelijk, voor je het weet heb je alles onder de knie.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen