dinsdag 22 maart 2011

zucht...pasen op komst


ik heb niet zo heel veel met feestdagen...hoop troepjes in huis waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie, maar pasen is daarin een uitzondering.
de ontbijttafel opmaken, alle kinderen (voor nu nog, dus even van genieten want oudste gaat bijna haar eigen weg) bij elkaar. ook hun kunnen dan zowaar de kleine ruzietjes even opzij zetten om er een gezellig samenzijn van te maken. ik leef er naar toe. en wat de versiering betreft...moet nog even opzoek naar een giga tak. dit weekend naar austerlitz geweest en met niets terug gekomen omdat manlief het maar raar kon vinden om dat de auto in te laden. nu dan zelf maar op pad. alweer strijkontwijkend gedrag ;)

6 opmerkingen:

  1. De Paastafel vind ik ook altijd leuk om sfeervol aan te kleden en aangezien ik gek ben op het eten van eieren (zowel echt als chocola hi hi) is Pasen natuurlijk helemaal mijn ding :)

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eveline, kijk je wel uit dat je niet gaat kakelen als je bij de buurvrouw in het hok zit? Haha ik zie je al sluipen in het donker door de tuin. Alle kippen overstuur, overal veren, Eveline met de haren door de war en de boze buurman met een windbuks. Pfff geef me een zin en ik maak er een verhaal van, hoezo beelddenker? Enfin, je kunt ook eieren bij de Plus halen hoor.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo,ik kwam via via op je blog terecht,heel leuk!
    ik ben zelf sinds 16 januarie een blog begonnen,erg verslavend.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die paastafel, boterlammetjes, paasbroodjes, mijn vader maakte het voor ons klaar, ook toen we al het huis uit waren, nu is hij er niet meer...we nemen nu zelf die traditie op ons en ik moet zeggen dat ik het ook leuk vind, mijn kinderen, ook al "groot" genieten ervan, enne die paastak, een mooie tak uit het bos doet bijmij altijd wonderen, toch manlief nog maar eens lief aankijken:)

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evelien,
    Bedankt voor je leuke reactie! Wat een bikkel hè...die vader van mij ;)
    Ben blij dat ik ze allebei nog heb hoor!

    Ben gelijk ook even bij jou gaan kijken en natuurlijk gelijk onder de indruk van je 7 kinderen. Wow...petje af!

    En wat Pasen betreft....heerlijk feest. Lekker genieten! Ik hoop dat je snel je tak zult vinden!

    We gaan er vast wel een foto van zien!
    Lieve groet en ik ga je volgen hoor!

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. such a beautiful place you have here!
    gorgeous photos!
    happy night, :)
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen