vrijdag 18 maart 2011

ik doe mijn best, maar...



druk, druk, druk.
maar niet met de was strijken of scholen uitzoeken voor mijn jongste zoon!!(moet nu echt wel gebeuren) maar loop de hele dag met het fototoestel rond. ik zal het toch ondertussen een keer onder de knie moeten hebben?
niet dus.....oudste dochter druk met zichzelf dus dan toch maar weer zelf tobben. wil ik een foto van mijn uitlopende sering maken krijg ik het omgekeerde. uitloper wazig en achtergrond scherp. GRR. nog maar een keer of twintig op knoppen drukken waarvan ik de functie niet helemaal begrijp maar zal toch een keer de goede zijn. helaas. meer kon ik er niet van maken.

2 opmerkingen:

  1. Dat herken ik, achtergrond scherp en de rest ho maar, ik ben niet het geduldige type dat eerst de handleiding leest, dom, dom, maar al proberende lukt het wel...doorzetten hoor Eef, het komt allemaal goed en ik zie heus wel iets van je foto:)

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oefening baart kunst zeggen ze, dus blijf vooral proberen en wie weet!!!

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen