vrijdag 25 maart 2011

waar is tie nu?


en dan hangt de tak en dan is het het toch weer net niet. ik vind 'm te iel. moet een dikkere tak voor komen. ach, het weekend komt er weer aan en waarschijnlijk zondag weer een boswandeling dus komt wel goed of mijn man nu wil of niet...anders ga ik zelf wel op het dak zitten met de tak! ik heb 'm in het raamkozijn aan de tuinkant hangen want in een vaas op grote pot....ik krijg dan altijd van die rare ideeën om 'm vervolgens weer ergens in de tuin te zetten. dat doe je eigenlijk niet voor de lol want die dingen groeien de pan uit. misschien leuk als je plek genoeg hebt maar heb maar een simpele tussenwoning en de tuin is daar ook naar, dat gaat het niet worden. maargoed, vanmorgen wel geslaagd voor die o zo leuke kleine vogelhuisjes. ik ga het maar niet hebben over de afwerking...die komen vanavond nog even aan de beurt. ben gelijk even langs de action geweest en dat had ik beter niet kunnen doen. de stoom kwam weer van mijn pinpas af maar het is ook allemaal zo leuk en de prijs is ook helemaal goed. zag daar kransen liggen (niet meegenomen want blijf aan de gang met die dingen) voor 3,50 en vervolgens zag ik precies dezelfde bij intratuin voor 14,95. waar gaat het over??!!
maar foto's laten dus nog even op zich wachten.
manlief had trouwens niet eens iets te melden over nieuwe haken int plafond (zal er ondertussen aan gewend zijn) dus prima zo.

4 opmerkingen:

  1. Wordt dus vervolgd! Komt me overigens bekend voor, wat ik in gedachten heb, blijkt in werkelijkheid ook niet altijd mijn ding te zijn hi hi!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We wachten dus op de foto's...;-)

    Fijn weekend
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat manlief eraan gewend raakt, kun jij lekker je gang gaan. Wat betreft de ideeën, ja in blogland kom je zoveel tegen, ik kan geen winkel voorbijlopen en dan denk ik....doorlopen een mens moet blij zijn met wat ie kan en al heeft, ik heb tenslotten mijn hartjes:))

    Veel succes met het zoeken naar een tak, een bos vol...

    Zonnige groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellige post zeg heb ervan genoten heel leuk geschreven.

    een heel fijn weekend en suc6 met zoeken naar een stok, ps laat je het nog effe weten, liefs

    BeantwoordenVerwijderen