maandag 28 maart 2011

we hebben nog even toch?


Hij is nog niet af maar het is nog even voor pasen, tegen die tijd hangt tie wel vol. Heb 'm ook nog maar even laten hangen zoals hij hing om te drogen want er komt toch een andere tak. Dit weekend zo druk geweest met andere dingen dat we uiteindelijk maar even naar de lek zijn geweest om iedereen hier toch te laten genieten van het weer. Daar kan je een hoop vinden maar geen tak. Ook prima. Kinderen en hond waren blij (en nat, kon het niet voor zijn) dus ik ook blij. Ik was druk op zoek naar waxinelichtjes om op te hangen en vond uiteindelijk deze van Riverdale. Zo lief.....alleen had ik het lintje eerst int midden hangen. Je raad het, dat ging wel heel warm worden, dus maar zo opgelost.
Fijne week, en de borden langs de weg staan hier alweer, 16 april rommelmarkt van/voor de kerk. Dat zijn de leukste!!!

p.s. volgens mij ga ik zo even mijn ramen wassen?? met die foto zie ik toch meer dan nu bij daglicht;)

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad, nog tijd genoeg om de tak helemaal vol te hangen...ik ben benieuwd hoe het is als het klaar is!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier met je tak.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tak komt echt wel vol hoor, maar het ziet er al heel leuk uit.
    Ramen wassen, wat is dat...???
    Veel poetsplezier. Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen